Friday, April 23, 2010

Scanning DIY

Kebiasaannya setiap pesakit agak keliru apabila pergi jumpa doktor kerana sesuatu penyakit tetapi doktor memaklumkan pesakit tersebut tidak menghidapi apa2 penyakit. dan setelah berjumpa dengan doktor pakar pula, pesakit tersebut diminta untuk menjalani pemeriksaan tertentu dan hasilnya masih lagi tidak tahu apa puncanya.
Jadi, apa yang berlaku disini berkemungkinan si pesakit tersebut mengalami penyakit yang bukan berkaitan dengan fizikal tetapi berkemungkinan adalah sebab gangguan jin. Disini saya berharap perawat2 yang menjadi member di ruangan ini dapat memberikan teknik/kaedah yang boleh dilakukan oleh pesakit bagi merawat diri sendiri.

Pada peringkat awal, pesakit perlu mengesan gangguan. Antara kaedah untuk mengesan jika terdapatnya gangguan dalam diri ialah dengan melakukan scanning DIY.
Caranya ialah:
Baca:

1). Surah Al Falaq-41 kali, dan
2). Surah An-Nas 41-kali
Baca kedua-dua surah tersebut tanpa henti. Jika terasa ada apa2 pergerakan dalam tubuh, berkemungkinan ada gangguan mahkluk halus. Bagi gangguan yang berat, pesakit mungkin tidak dapat menghabiskan bacaan tersebut.

No comments:

Post a Comment