Wednesday, May 26, 2010

Jin Sihir Merangkap Jin Asyik (Part 2)

Pada hari selasa minggu berikutnya saya dan sahabat diminta lagi untuk merawat pesakit tersebut. Masih terdapat banyak lagi jin di dalam tubuh pesakit tetapi tidak dapat dikeluarkan memandangkan kekangan masa pada kali pertama merawat.

Sebelum mula meruqyah, pesakit telah pun kerasukan. Saya terus berdialog dengan jin tersebut manakala sahabat menyediakan air ruqyah untuk diberi minum kepada pesakit. Jin ini agak sombong dengan memperlekehkan saya kerana sebelum ni telah banyak perawat cuba mengeluarkannya tapi gagal. Saya cakap kepada jin tu "belum try belum tau..". Akhirnya setelah menggunakan kaedah rotan jin tersebut bersetuju untuk keluar. Saya memintanya untuk bersumpah dengan nama Allah supaya tidak masuk dan mengganggu mana2 manusia lagi. Pada mulanya jin tersebut tidak mahu bersumpah tetapi setelah di dakwah jin tersebut bersetuju untuk keluar dan saya menghantarnya ke Serambi Madinah.

Setelah menarik keluar, pesakit masih kerasukan tetapi dengan perwatakan lain pula. Ada jin lain pula yang merasuk. Seperti biasa saya dan sahabat akan mendakwah jin tersebut dan dengan izin Allah pada hari itu 5 ekor jin yang telah lama menetap ditubuh pesakit setuju untuk keluar. Rawatan diakhiri dengan menyediakan air ruqyah untuk minum dan mandian.

No comments:

Post a Comment