Tuesday, January 11, 2011

Merawat Kes Saka Keturunan

Pada hujung tahun lalu, saya mendapat panggilan dari seorang sahabat yang menyatakan dia tidak tahan lagi kerana sering diganggu oleh jin saka keturunannya. Menurutnya jin tersebut seringkali muncul dalam mimpi dah juga beberapa kali memperlihatkan kelibatnya ketika jaga. Oleh kerana sahabat saya tersebut baru menjalani pembedahan kaki, maka saya pergi ke rumahnya untuk merawat.

Pada kali ini saya tidak memulakan rawatan dengan meruqyah pesakit terlebih dahulu tetapi saya terus menyatakan hasrat saya untuk melakukan teknik travel. Setelah mata diikat dengan kain, saya membacakan Surah Al-Fatihah, Surah Al-An'am ayat 103 dan Selawat Al-Fatih lalu meniupkan ke mata sahabat tersebut sambil di dalam hati memohon Allah membukakan penglihatan batin kepada sahabat tersebut.
Berikut adalah lebih kurang dialog antara saya dan sahabat:

saya: ada nampak apa-apa tak?
sahabat: ada nampak banyak mata
saya: nampak kat bahagian mana?
sahabat: kat bahagian kepala
saya: ok kau tengok apa jadi kat mana-mata tu

(saya kemudian melakukan kaedah baling jin ke arah bahagian kepala sahabat tersebut)

saya: apa jadi kat mata-mata tu?
sahabat: ada lagi
saya: cuba kau baca ayat kursi sambil mohon nak hapuskan jin-jin tu. kemudian hembus ke arah jin-jin tu.
sahabat: tinggal satu je lagi. eh..jin ni bersayap
saya: ok kau tengok ni apa jadi pada jin tu.
(saya kemudian melakukan lagi kaedah baling jin)


saya: apa jadi?
sahabat: dia mengelak. tak kena
(dengan izin Allah ketika ini terlintas di hati saya untuk melakukan vakum masuk dalam botol)

saya: OK kau cuba tengok kali ni apa jadi dengan jin tu.
(saya membacakan Surah An-Naml ayat 30-31 untuk melakukan kaedah tarik sambil memohon kepada Allah untuk menarik jin tersebut ke dalam botol)
sahabat: eh jin tu dah hilang la
saya: cuba tengok lagi sekali ada lagi tak
sahabat: betul takde
saya: cuba tengok dalam botol ni ada tak?
sahabat: ye ada nampak kelibat dalam botol

saya kemudian menutup kembali penglihatan dengan memohon kepada Allah sambil membacakan Surah Yasin ayat 9 lalu meniupkan ke mata sahabat. Ikatan pada mata dibuka.

Alhamdulillah dengan izin Allah jua rawatan keatas sahabat saya tersebut berjalan lancar. Jin tersebut saya telah hantar ke tempatnya yang sesuai dengan izin Allah.

8 comments:

  1. :) salam bro...
    nice story...pengalaman best ni...hehehe~
    boleh la nak mintak back up nanti...

    tak sangka plak kes saka boleh sedut dalam botol...

    :) pengajaran yang hebat ni...keep it up!

    ReplyDelete
  2. heheh...siapalah saya ni tuan jampy. ilmu cetek, pengalaman pun cetek.. tuan jampy lah idola saya :)

    ReplyDelete
  3. :) jgn mcm tu...
    siapalah sy...

    ReplyDelete
  4. kalau ada jodoh nak juga bersuri dgn ust majid....;)

    ReplyDelete
  5. saya nak minta tolong..rawatkan adik saya..

    ReplyDelete